אמצעי תשלום אלטרנטיבי - ביט עקוב
במאמר זה:
רקע כללי
ביט הוא אמצעי התשלום מספר 1 הקיים כיום בישראל. ביט תחת בעלות וניהול של בנק הפועלים, ביט משמש כפלטפורמת טוקנים עבור כרטיסי אשראי ותשלומי כרטיסי אשראי.
ביסודו של דבר, ביט מאפשר למשלם שלך לשלם בכרטיס האשראי שלהם באמצעות הטלפונים שלהם בעזרת סריקת קוד QR עם מצלמת הטלפון, או על ידי הפניה לאפליקציית Bit בלחיצה על המסך, מבלי שכרטיס האשראי נוכח.
הפעלת השירות
כדי להפעיל את השירות בחשבון הסליקה, יש לבצע הרשמה לשירות דרך חנות האפליקציות
בחשבון, נלחץ על לשונית -> חנות אפליקציות -> אמצעי תשלום אלטרנטיביים -> ביט -> התקנה
השימוש בשירות
בתור סוחר, השימוש ב- Bit הינה פשוט. לאחר ההפעלה, Bit מתווסף אוטומטית לכל אמצעי התשלום שלך בתפריטים הרלוונטים ליצירת מכירה.
פשוט צור מכירה חדשה, בחר Bit כאמצעי התשלום ותוך מספר דק' הקונה יכול לשלם באמצעות חשבון ה- Bit שלו.
סרטונים עם דוגמאות לשימוש בשירות:
שימוש דרך המחשב:
שימוש בעזרת מכשיר הטלפון:
שאלות נפוצות:
האם אפשר לסלוק את כל המותגים?
רק את המותגים שפתוחים בחשבון הסליקה.
מה תוקף ה-QR לסריקה
הקוד לסריקה, זמין מרגע יצירת המכירה ל-10 דק'
במידה ולא בוצע תשלום בטווח זמן זה, העסקה תיספר כנכשלה ותיצור קוד חדש לסריקה באופן מיידי.
האם השירות כרוך בעמלה נוספת?
השירות כרוך בתוספת לעמלת הסליקה הקיימת. העלות מצויינת טרם ההתחברות לשירות
איך הכסף מועבר לחשבון הבנק
ע"פ תנאי הזיכוי בחשבון הסליקה. בדומה לעסקאות רגילות בכרטיס אשראי.
האם ניתן לסלוק את כל המטבעות בחשבון?
לא. ביט תומך בסליקה של שקלים בלבד.
האם מידע על המשלם חוזר בתשובה מכם בדומה לתשלום בכרטיס אשראי?
כיום ביט לא מחזירים שום מידע על המשלם, פרט למותג כרטיס האשראי המחובר לאפליקציה ול4 ספרות אחרונות של הכרטיס.
האם ניתן ליצור מנוי עם ביט?
בשלב זה השירות תומך בעסקאות רגילות בלבד ולא כולל הוראות קבע ועסקאות תשלומים
האם אפשר לחבר את ביט לסליקה באתר סחר?
ניתן להוסיף את ביט לאתר הסחר דרכנו באחת מה-3 דרכים הבאות:
- ביצוע אינטגרציה של ה-API שלנו. מידע נוסף במאמר הבא
- רישום לשירות תוסף ווקומורס. שם ניתן להגדיר גם את ביט כאמצעי תשלום. מידע נוסף במאמר הבא
- רישום לשירות תוסף שופיפיי. מידע נוסף במאמר הבא
האם ניתן לסלוק ללא הגבלה עם ביט?
לא. ישנה מגבלה של ביט על סכום עסקה בודדת עד 5000 ש"ח וסליקה חודשית של עד 20,000 ש"ח.
לא קיימת מגבלה על סליקה שנתית במידה וחשבון הסליקה ללא תקרת סליקה.
באפליקציה ביט, האם מופיע למשלם שם בית העסק שלי?
יופיע השם PayMe בחלק העליון ומתחת יופיע שם בית העסק.
האם אפשר לזכות עסקת ביט?
אפשר לזכות בדיוק כמו עסקת כרטיס אשראי, וגם בזיכוי חלקי
האם ניתן לשנות את הלוגו PayMe ללוגו אחר?
הלוגו והכיתוב של "מחכה לך בקשת תשלום מ" תמיד יציג PAYME עקב מגבלות המערכת של ביט.
העלנו בפניהם את הבקשה לתמוך בשינוי הנתונים האלה, אבל כרגע אין שום צפי למתי הם יטמיעו את זה.
הערות
0 הערות
המאמר סגור להערות.